CVS-WEB

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 20 Mar 2001, 17:49:44 CET

On Tue, Mar 20, 2001 at 01:13:58PM +0100, Serek/GNU wrote:

> to jest ten sam serwer, stoi na virtualce - ale w/g mnie
> dziala poprawnie - moze masz jakas stara przegladarke?

Nie wydaje mi się, jak ten mail przyszedł mi nie działało,
a teraz działa, na tej samej przeglądarce :>

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

As usual, this being a 1.3.x release, I haven't even
compiled this kernel yet.  So if it works, you should
be doubly impressed.
	-- Linus Torvalds, announcing kernel 1.3.3

arrangements FSF cracking Marxist Noriega fissionable FSF
Qaddafi PLO SDI SEAL Team 6 domestic disruption Ft. Bragg
World Trade Center kibo Noriega security Mossad Qaddafi
nuclear