SIGSEGV w enlightenmencie

Krzysztof Magrel xychu w poczta.fm
Śro, 21 Mar 2001, 07:37:33 CET

Hello Michal,

Wednesday, March 21, 2001, 7:31:25 AM, you wrote:

MM> Dziwne... Voodoo3 3000 na PCI. Śmiga piękniście. Myślę, że nie ma tutaj
MM> problemu w bibliotekach a w obsługującym.
Raczej nie.
Instalowalem karte (Velocity 100 na chipsecie voodoo3) juz na kilku
dystrybucjach. Tylko w PLD mi sie nie udalo to w pelni :(
Niby wszystko jest ok. Drm sie odpala, tdfx tez. Ale jak odpalam
cokolwiek z akceleracja 3d to wieszaja sie Xy i caly system.
Probowalem nawet chwytow takich, ze Zmienilem nazwe Katalogowi X11R6 na
inna i instalowalem XFREE z binarek sciagnietych z Xfree86.org
Zawsze dzialalo. Tu niestety po instalacji jest dokladnie tak samo -
programy 3d wieszaja Linuxa (ctr+alt+del nie dziala).
Wkurzylem sie i zainstalowalem Mandrake 8.0 beta1 na ktorym nie mam
problemow.
Problem nie tkwi na pewno w XF86Config-4, bo probowalem go tworzyc od
poczatku. Bez skutku

--

Krzysztof Magrel
xychu w poczta.fm