Jak czytać bug-reporty w PLD?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 21 Mar 2001, 15:42:23 CET

On Wed, Mar 21, 2001 at 03:29:29PM +0100, Roman Werpachowski wrote:

> To co się z nimi dzieje (tj. z bugreportami)?

A gdzie je wysłałeś?

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

How do I type `for i in *.dvi do xdvi $i done` in a GUI?
	-- Discussion in comp.os.linux.misc on the intuitiveness
          of interfaces

Clinton Noriega Ft. Bragg NSA BATF explosion Nazi BATF SDI
Clinton explosion Uzi Saddam Hussein domestic disruption
counter-intelligence PLO $400 million in gold bullion
strategic genetic terrorist