3dfx+framebuffer+dri

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 22 Mar 2001, 10:55:04 CET

Właśnie zauważyłem jedną rzecz:
Mam Voodoo3, uruchomione do niego X'y - wszystko gra i buczy.
Ale przyszło mi do głowy uruchomienie framebuffer'a dla 3dfx'a - i tu się
pojawił problem. Wszystko się uruchamia - niby jest w porządku. Uruchamiam
X'y - też jest OK.
Problemy się zaczynają w momencie przechodzenia z X'ów na konsolę - jest
ona po prostu nie do użytku. Dostaje "zdjęcie" konsoli w momencie
przechodzenia na nią (nie wiem czy dobrze tłumaczę - jeżeli nie...).

Jeżeli framebuffer _nie_ jest uruchomiony moduły wyglądają tak:
tdfx                   51712   2
agpgart                11216   0  (autoclean) [tdfx]

Natomiast przy uruchomionym fb nie tej zależności [tdfx]. I tdfx startuje
nawet bez wpisanego alias'a na agp (czyli bez agp).
Aha - przy wychodzeniu z X'ów jest jeszcze jeden niepokojący komunikat:
DRIUnlock called when not locked

To co może być istotne:

XFree86-4.0.3-1
XFree86-libs-4.0.3-1