3dfx+framebuffer+dri

Krzysztof Magrel xychu w poczta.fm
Czw, 22 Mar 2001, 11:54:04 CET

Hello Blues,

Thursday, March 22, 2001, 10:55:04 AM, you wrote:

B> Właśnie zauważyłem jedną rzecz:
B> Mam Voodoo3, uruchomione do niego X'y - wszystko gra i buczy.
B> Ale przyszło mi do głowy uruchomienie framebuffer'a dla 3dfx'a - i tu się
B> pojawił problem. Wszystko się uruchamia - niby jest w porządku. Uruchamiam
B> X'y - też jest OK.
B> Problemy się zaczynają w momencie przechodzenia z X'ów na konsolę - jest
B> ona po prostu nie do użytku. Dostaje "zdjęcie" konsoli w momencie
B> przechodzenia na nią (nie wiem czy dobrze tłumaczę - jeżeli nie...).

B> Jeżeli framebuffer _nie_ jest uruchomiony moduły wyglądają tak:
> [...]

`Taki  problem występuje przy Xfree 4.0.X i kartach 3Dfx
U mnie Jest troche inaczej: Przy przejsciu z X na konsole robi sie to
bardzo dlugo (czasem pare sekund) a przy powrocie jest podobnie , a
czasami nawet Linux zwisnie. Rozwiazania, ktore znalazlem to albo nie
uzywac framebuffera na konsoli (nie ma wtedy loga linuxa ;(((  ), albo
zrobic framebuffer ze sterownikami specjalnie pod 3dfx (kernel 2.4.x),
ale to tez kiepsko dziala.
Przy Xfree 3.X.X nie ma tego problemu (sa inne ;)) )

--

Krzysztof Magrel
xychu w poczta.fm

Registered Linux User #157725