polskie znaczki, itp

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 22 Mar 2001, 16:14:47 CET

On Thu, 22 Mar 2001, Radoslaw Kintzi wrote:

>Mam jedno lamerskie pytanie.
>Skoro mam juz PLD, to chcialbym zobaczyc tez cos
>po polsku. Na konsoli mam polskie literki
>(/etc/rc.d/init.d/console start)
>robie tak:
>LANG=polish
>export LANG
o ile ja pamiętam, to się ustawia:
LANG=pl_PL
export LANG

>i dziala, tylko czy to tak wlasnie
>sie ustawia, czy moze inaczej.
Jesteś pewien, że działa ? :-) Spróbuj np. man man :-) (jak działa, to
powinno wypisać Ci mana po polsku).

>Jeszcze jedno: polski xmodmap.
>Znalazlem cos takiego /usr/X11R6/share/xmodmap/xmodmap.pl,
>ale to nie dziala (tzw. to raczej nie jest poprawna mapa
>polskiej klawiatury).
Jak ustawisz poprawnie LANG, to nic więcej nie trzeba ustawiać - od razu
jest polska klawiatura pod X-ami i X-term z polskimi zasobami
:-) Pozostaje tylko jeszcze w XF86config podać ścieżki do katalogów z
fontami iso8859-2 i pełen odlot :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl