Shutdown systemu i odmontowywanie partycji

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 22 Mar 2001, 15:27:29 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 03:24:03PM +0000, Jacek Rzęsista wrote:
> [...]
> udostępniane przez sambę z innego kompa (mount -t smbfs) i zostawię je
> zamontowane przy shutdownie, to system dochodzi do miejsca:
> unmounting devices (czy jakoś tak - nie pamiętam dokładnie tego tekstu -
> ale na pewno wiecie o co chodzi :-) i wyświetla w statusie [BUSY]. No i
> tak mu zostaje - znaczy się wisi ...... Natomiast jeżeli przed shutdownem
> odmontuję ręcznie te zasoby to wszystko jest OK. Dla ułatwienia dodam, że
> te zasoby są wpisane do fstab-a z opcją user (co bym nie musiał z rota
> tego montować i odmontowywać). Jest szansa żeby to jakoś rozwiązać ? Może

Problem znzny od dlugiego czasu.
Odmontowywanie zasobów sieciowych po zamknieciu (złe słowo) sieci.
Trzeba zbudowac cos takiego jak jest w RH, netfs.

tiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'