polskie znaczki, itp + wybor dystrybucji i problemy z hardware

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Sob, 24 Mar 2001, 23:18:50 CET

On Fri, Mar 23, 2001 at 12:07:38AM +0100, Michal Adamski wrote:
> a jak tam z drukowaniem pod PLD ? sa polskie znaczki ? w najblizszym czasie
> bede formatowal ext2 z wgranym przed kilu dniami RH6.2 i teraz pojawia sie
> pytanie co instalowac. pod uwage biore obsuge drukarki (pod RH6.1 nie
> dziala), polska czciona (ewentualnie dorzuci sie ogonkify), cdrom (pod
> oryginalnym kernelem z PLD nie dziala)
Stary, pod PLD nic nie działa. Zlą dystrybucję wybrałeś.
, karta muzyczna (vortex, ktorego
> kernel nie obsluguje i musze osobno wgrywac sterowniki, ktorych czysty RH7
> nie kompiluje)
może lekko przybrudzony mógłby pomóc ?
> no a o modemia to chyba tylko moge pomazyc (motorola pod
> ISA).
hmmm, no cóż, mi też brakuje kasy na pewne rzeczy.
;)

> Sero
> Linux is like wigwam: no widows, no gates & apache inside

Linux is like linux.

deresz