polskie znaczki, itp (cd)

Radoslaw Kintzi radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Wto, 27 Mar 2001, 12:55:16 CEST

On Thu, 22 Mar 2001, Jacek Rzęsista wrote:

> Jak ustawisz poprawnie LANG, to nic więcej nie trzeba ustawiać - od razu
> jest polska klawiatura pod X-ami i X-term z polskimi zasobami
> :-) Pozostaje tylko jeszcze w XF86config podać ścieżki do katalogów z
> fontami iso8859-2 i pełen odlot :-)

A u mnie sa problemy. Ustawilem LANG=pl_PL w /etc/sysconfig/i18n
(jakos tak to sie nazywalo) i sciezki w XF86config. Jeszcze tylko
$ /etc/rc.d/init.d/console start;
Na konsoli wszystko dziala ladnie (po polsku i z polskimi znakami).
W X-ach (Gnome - bo mam polska wersje), jest problem. Nie moge
wprowadzac polskich znakow (choc aplikacje potrafia je wyswietklic).
Na terminalu gnome: Alt+l - nic, Alt+o - nic, itd. W xtermie: Alt+l
i krzaczek (e z daszkiem) podobnie przy innych kombinacjach
(rowniez Alt+r, Alt+p, itd.). Zrobilem:
- efekt ten sam. Dodam jeszcze, ze problem nie dotyczy tylko
terminali. W zadnym programie (czy to emacs, czy cos z gnoma)
nie moge uzyskac polskich znakow.

Gdzie moze byc blad?

Pozdrawiam