Docbook

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 27 Mar 2001, 14:09:18 CEST

On Tue, Mar 27, 2001 at 12:57:03PM +0200, Radoslaw Kintzi wrote:

> Chcialbym zainstalowac docbooka.
> Jakie pakiety (oprocz tych docbook*rpm)
> sa mi potrzebne, by moc z tego korzystac?

To zależy co chcesz robić. Pisać dokumentacje?
Output do html/man? W której wersji docbooka?

Ogólnie openjade, sgml-common, docbook-dtdXX-(xml|dss*)

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A bug in the code is worth two in the documentation.

Treasury CIA Honduras Uzi Khaddafi cryptographic security
arrangements Delta Force Waco, Texas counter-intelligence
Khaddafi ammunition bomb explosion KGB Marxist
supercomputer PLO arrangements