Re: Uaktualnianie pakietów

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Wto, 27 Mar 2001, 20:57:27 CEST

Witam!

> Wydaje mi się, że opcja --freshen do rpm'a pomoaga :>
> A co do wucha: żeby zrobić tocfile trzeba sciągnąć zródła
>
> <malekith w aleph-0:~>% cvs get installer/pldi/gentocf
> [snip]
> <malekith w aleph-0:~>% cd installer/pldi/gentocf
> <malekith w aleph-0:gentocf>% make
> [snip]
> make: *** [toc2db.o] Error 1 <  to chyba przez mojego rpm'a,
> 				musze zrobic upgrejd

A ja dostaję błąd, że on nie wie co to jest -lrpm a dokładniej:

gcc  -Wall -W  -pedantic -g  -o gentocf gentocf.o  -lrpm -L../trurlib
-ltrurl -ldb3 -g -lrpmio -lpopt -lz -lbz2 -ldb1 -static md5.o
/usr/bin/ld: cannot find -lrpm
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [gentocf] Błąd 1

pewnie czegoś mi brakuje ale co?