Odp: polskie znaczki, itp + wybor dystrybucji i problemy z hardware

Michal Adamski mumin w pro1.promail.pl
Wto, 27 Mar 2001, 22:23:45 CEST

>to jest cdrom na  ide czy scsi ?

ide
ustawiony na CS (jesli to ma jakies znaczenie)

>Sjak ISA, to na 99,99% bedzie dzialac.

no czekam na opis (polecenie po poleceniu, pakiet po pakiecie) co mam robic.
juz tyle czytalem o modemach pod linuxem, ze chyba odpale kazdy za wyjatkiem
swojego. slyszalem dzisiaj, ze modemy Asmax'a chodza pod linux'em (najtanszy
po 92PLN, ale nie wiem czy ten chodzi). a tego na mojego (ISA) to mi kernej
nie wykrywa! jak wystartuje windoza i uruchomie modem,a potem z dosu wejde
pod linucha to mi cos tam "pyka" w modemie, ale i tak nie chce dzialac.
pomocy...!

>BTW zalatwie sobie małą prywate. Czy ktoś widział drukarke OkiPage 10EX
>działającą pod linuxem ?

w starej szkole gostak od informatyki mial jakas OKI (laser) i jakos pod
linuxem dzialala (ale ten facet do fanow linuxa nie nalezal).

Sero
---
Linux is like wigwam: no widows, no gates & apache inside