polskie znaczki, itp + wybor dystrybucji i problemy z hardware

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 28 Mar 2001, 13:15:56 CEST

On Tue, 27 Mar 2001, Michal Margula wrote:

> OKI ol-410ex - coś takiego jest? ;] to jak tak to w szkole mi to działa ;]]
działa == można drukować pliki, czy działa == jest linuksowy serwer
samby i przez ten serwer da się spod windy drukować?

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...