Problem z nagrywarką po upgrade!

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Śro, 28 Mar 2001, 14:02:23 CEST

Dnia 28 mar 2001 o godz. 13:18:16 +0200,
Sebastian Zagrodzki <s.zagrodzki w mimuw.edu.pl> napisal(a):
> a czy przypadkiem wcześniej nie zupgradowaleś kernela,

Nie.

> a nie
> rebootowałeś się, albo coś?

Tak. Ale kernel ten sam.

Objaw mam taki, jakby cdrecord nagle uparł się szukać nagrywarki
IDE. :(

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |