Postgres - Problem?

woszcz@woszcz.max.pl woszcz w woszcz.max.pl
Śro, 28 Mar 2001, 21:55:52 CEST

Witam
Mam w sumie dziwny problem(?). Otóż upgradowałem (m.in) Postgresa z płytki
z ostatniego L+ (tak gdzie był PLD)do wersji 7.0. W komunikatach
startowych mam w chwili startu tegoż postgresa "[PROBLEMY]" (czy jakoś
tak). Żeby było dziwniej to:
1) w logach nic nie znalazłem (wszystko zdaje się normalne),
2) tak w ogóle to postgres działa (tak mi się wydaje), bo zarówno
# ./S85postgresql status
postmaster (pid 679) jest uruchomiony...
jak i w ogóle daje się nawiązać z nią kontakt (zarówno via psql, jak i
poprzez skrypty perlowe)

Z czego może wynikać ten komunikat? I na ile się go bać? ;-)

Pozdrawiam
Piotr