Postgres - Problem?

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 28 Mar 2001, 23:22:01 CEST

Witam!

> Mam w sumie dziwny problem(?). Otóż upgradowałem (m.in) Postgresa z płytki
> z ostatniego L+ (tak gdzie był PLD)do wersji 7.0. W komunikatach
> startowych mam w chwili startu tegoż postgresa "[PROBLEMY]" (czy jakoś
> tak). Żeby było dziwniej to:
> 1) w logach nic nie znalazłem (wszystko zdaje się normalne),
> 2) tak w ogóle to postgres działa (tak mi się wydaje), bo zarówno
> # ./S85postgresql status
> postmaster (pid 679) jest uruchomiony...
> jak i w ogóle daje się nawiązać z nią kontakt (zarówno via psql, jak i
> poprzez skrypty perlowe)

> [...]

Problem jest powszechnie znany, w przeciwieństwie do jego źródła. Nie
należy się nim przejmować (tyle podpowaida doświadczenie). Może jak
wyjdzie wersja 7.1 to się coś zmieni :)
Wynika on najprawdopodobniej z tego, że postgres przy kończeniu pracy nie
usuwa z temp'a swojego znacznika (to może być spowodwane tym, że postgres
na koniec swojej pracy przy sprzątaniu po sobie wywala jakieś błędy
ochrony, czy coś koło tego) a przy odpaleniu informuje, że już działa i
tak kółko się zamyka. Jak odpalisz go z palca: /etc/rc.d/init.d/postgres
restart to zobaczysz, że wywala się co drugie, trzecie uruchomienie :)

                                      Pozdrawiam
                                           Artur