Ostatni squid

Robert Kryczało laro w bro.net.eu.org
Pią, 30 Mar 2001, 14:34:35 CEST

Ja mam małe pytanko w kwestii squida.

Chodzi o poniższe a właściwie usunięcie tego:
[  --disable-internal-dns  This prevents Squid from directly sending and
                          receiving DNS messages, and instead enables the
                          old external 'dnsserver' processes.]
                          ^^^
Sprawdziłem RedHatowego squida, NIE jest skompilowany z tą opcją. Sam używam
przerobionego squida, w podobnej konfiguracji, nie zauważyłem żadnych zmian
w wydajności na niekorzyść nowego rozwiązania. Jest mniej procesów do tego
nie trzeba ustawiać ilości dns_serverów.

Wycinek z cachemgr który świadczy za tym rozwiązaniem:
Blocking calls to gethostbyname(): 0

Czy ktoś ma cos przeciwko wprowadzeniu tej zmiany do PLD'owego squida?
Poczekam z 2 dni na sprzeciwy i to wrzuce do cvs'a, jeśli takowych nie
będzie.

Robert Kryczało