log z instalacji

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 31 Mar 2001, 16:57:01 CEST

Dnia 01.03.29 (11:32) przyszedł do mnie list od Marcin Chojnowski:

> Już poprawiam, dodam jeszcze kilka profili tylko mam dylemat czy dodać
> kilka profili (np workstation - WM ; GNOME) czy jeden a potem
> prowizorka sie zapyta co zainstalować za windowmanager ??? Jakieś
> pomysły ???

odnosnie profili, to popraw zeby nie bylo lynx/links, a zeby byly osobno, bo
np. ja chce zainstalowac oba, czego sie nie da (albo /me nie wie jak)
(oczywiscie z poziomu instalatora...)

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )