log z instalacji

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 31 Mar 2001, 17:00:45 CEST

Dnia 01.03.29 (17:02) przyszedł do mnie list od Maciej Arciuch:

> Chyba raczej przez Elvisa.

BTW elvis bardzo mi sie nie podoba... owszem - jest maly, ale duzo bardziej
niewygodnie sie nim poslugiwac... i czy daloby sie zrobic np. tak jak to
rozwiazali w RH, ze vi to skrypt, ktory jak jest vim, to odpala vim, a jak
nie, to odpala vi.real...

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )