XFree86-4.0.3

Jaros³aw Dyl±g yareq w pointblue.com.pl
Sob, 31 Mar 2001, 17:21:46 CEST

On Fri, 30 Mar 2001, Artur Flinta wrote:

> Witam!

>            ^^^^^^^^^^^^^
>
> A nie powinien siê czasem nazywaæ XF86Config?
>
>                               Pozdrawiam
>                                Artur
>
> Zawsze kiedy jest problem, jest jakie¶ rozwi±zanie;
>  zatem je¶li nie ma rozwi±zania, nie ma problemu.

> http://lists.pld.org.pl/

Kazdy moze sie pomylic jak za duzo wypije, ale owszem chodzi mi dokladnie
o XF86Config. PO zainstalowaniu X-ow tworze ten plik jak opisalem
wsczesniej, wgrywam go tam gdzie trzeba, X sie uruchamiaja ale w takiej
konfiguracji jak chca moj sprzet to: Savage4. Objawia sie to tym, ze
zmineiam konfigyracje protoko³u myszki, a ona i tak swoje, to samo jest z
rozdzielczoscia.

YaReQ