${HOME}/etc

Tomasz Orzechowski tomek w lan-jozefow.za.net
Sob, 31 Mar 2001, 20:20:44 CEST

On Sat, Mar 31, 2001 at 07:06:36PM +0200 Tomasz Orzechowski wrote:

>Fajnie :-)
>Pytanie dodatkowe: dużo aplikacji tego używa? Mają ten feature opisany,
>czy trzeba sprawdzać eksperymentalnie?

Będę natarczywy ;-)  : czy zna ktoś jakąś aplikację umiejącą ~/etc ?
Zrobiłem test paru popularnym programom i wygląda na to, że żaden z nich
tego nie umie, a chciałbym zobaczyć ten kawałek kodu, co to załatwia.
Samemu nie chce mi się pisać, może ktoś mądrzejszy już to zrobił...

--
Tomasz Orzechowski