${HOME}/etc

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Sob, 31 Mar 2001, 20:13:02 CEST

On Sat, 31 Mar 2001, Tomasz Orzechowski wrote:
> Będę natarczywy ;-)  : czy zna ktoś jakąś aplikację umiejącą ~/etc ?
> Zrobiłem test paru popularnym programom i wygląda na to, że żaden z nich
> tego nie umie, a chciałbym zobaczyć ten kawałek kodu, co to załatwia.
> Samemu nie chce mi się pisać, może ktoś mądrzejszy już to zrobił...
na przyklad links.
Kod jest juz napisany, i jest w PLD-doc bodajze, wystarczy go wrzucic
do programu, i popodstawiac rozne fopeny itp...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...