root na reiserfs

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Nie, 27 Maj 2001, 13:32:12 CEST

On Sun, May 27, 2001 at 01:23:31PM +0200, Leszek A. Szczepanowski wrote:

> ja mam na lilo 21.7 i dziala. bez najmniejszego problemu:)
Z grubem zdaje się jest tak, że on musi znać dużo więcej szczegółów
o filesystemie z którego ma wystartować (np. potrafi czytać pliki sięgając
po nie przez scieżkę (/boot/grub/menu.lst) - a lilo po adresie pierwszego bloku)
Reiserfs jest dość złożony, więc może jeszcze tam tego nie dorobili.

deresz