Apache + SSL + wirtualne domeny

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 27 Maj 2001, 18:29:28 CEST

On Sun, 27 May 2001, --s+ wrote:

> Jeśli jest ci to pilnie potrzebne, to nie zwlekaj
> i przejdz szybko na strone http://www.modssl.org/ -
> - tam są znakomite podręczniki. Zacznij od wyprodukowania
> klucza, po jednym dla kazdej wirtualki.

A przypadkiem nie chodzi o to, ze wirtualki, zeby chodzily z SSL
musza miec odrebne IP dla kazdej. Gdzies w jakims FAQ widzialem
ze SSL+NameVirtualHost nie dziala, bo nie ma jak przeslac, ktorej
wirtualki klucz jest potrzebny - zeby przeslac Hostname klucz
juz jest potrzebny, a poki nie bedzie Hoststname przeslane
Apache nie wie ktory klucz dac. I zaczyna sie petelka...

M.
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-
-| == PLUG - Sad Kolezenski        -   http://www.linux.org.pl/ == |-