SO 5.2

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 4 Maj 2001, 10:32:57 CEST

On Sun, 29 Apr 2001, Michal 'Orr' Daszkowski wrote:
> Czy ktoś może używa StarOffice 5.2 na PLD (z KDE)?
> Mi właśnie niespodziewanie zniknęły nagle polskie literki w tekstach.
> :((( A były.
> I nie wiem czemu. Ktoś może ma jakieś doświadczenia w tej sprawie?
> Jak to naprawić?

Jak to naprawić to ja nie wiem, ale wróciłem po "weekendzie", zrobiłem
upgrade i mi też czcionki w SO5.2 nie wyświetlają się poprawnie.

Używam icewm'a, więc nie jest to kwestia KDE, a ogólnie czcionek.
Locale też mam poprawne (iconv jest, itp...)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"