Syslog-ng i qmail

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 4 Maj 2001, 15:12:02 CEST

From: "Michal Kochanowicz" <mkochano w ee.pw.edu.pl>
> Sekcja "postrotate" /etc/logrotate.d/qmail? I czy nie wystarczy
> /bin/killall -HUP qmail-cośtam?
Dzieki sprobuje. W kazdym razie brak takiego pliku w pakiecie qmail.
Czy pliki w /etc/logrotate.d wykonywane sa wedlug 'alfabetu'??
Jesli tak to bedzie problem, bo pliki /var/log/maillog i /var/log/mail/info
sa 'obslugiwane'' przez /etc/logrotate.d/syslog-ng i HUP-niecie qmaila
pzred syslog-ng nic nie da. Czy nikt nie wykorzystuje takiego zestawu
qmail  + syslog-ng na swoim serwerze?

pzdr
Stacho Pal