Syslog-ng i qmail

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 4 Maj 2001, 16:05:58 CEST

From: "Daniel 'bonkey' Bauke" <bonkey w pld.org.pl>
> ja mam. ale chyba dziala. /var/log/maillog wylaczylem (wraz z innymi
> 'badziewiami' z syslog-ng), a widze, ze logi mail/* mi sie obracaja.
------------------
Co znczy 'wylaczylem'?? Nie masz pliku /var/log/maillog ??
Pliki /var/log/mail/* tez sa obracane w syslog-ng.
------------------
> qmail-1.03-36
> qmail-perl-1.03-36
> syslog-ng-1.4.11-2
> logrotate-3.5.4-2
Oprocz qmila (1.03-36) te same pakiety.
U mnie wykonanie sekwencji z /etc/logrotate.d/syslog-ng:
#/bin/killall -TSTP klogd
#/etc/rc.d/init.d/syslog-ng reload
#/bin/killall -CONT klogd
powoduje 'zgubienie' logowania z qmaila, a w syslog-ng jest ich troche,
za to np. brakuje 'obracania' dla /var/log/ppp

pzdr
Stacho Pal