Jak (teraz) zainstalowac PLD?

Lukasz Bienkowski lb w ares.filg.uj.edu.pl
Wto, 8 Maj 2001, 00:08:12 CEST

On Mon, 7 May 2001, Stacho Pal wrote:

> Witam!
> Pytanie jak w temacie. Czy jedyny sposob to instalacja
> np. z CD z LinuxPlus i nastepnie upgread??
> Prowizorka nie potrafi usatwic prawidlowej kolejnosci
> pakietow, a wuch wypisuje komunikaty o nie rozwiazanych
> zaleznosciach, np. bzip2 wymaga bzip2!!

Ja uzylem prowizorki i wypalonej plytki z zestawem RPMow z 30 IV (z
ftp.pld.org.pl). Poniewaz w czasie instalacji pojawialo sie wiele
komunikatow o nieistniejacych grupach, przed ponowna instalacja wgralem na
pusty dysk zawartosc pakietu setup, choc pewnie wystraczyloby /etc/group.
Instalacja poszla bez klopotow, ale okazalo sie, ze brakuje plikow z kilku
pakietow - mimo, ze w bazie zostaly odnotowane.  Dotyczylo to m.in.
genromfs, gzip, zip, textutils, sh-utils, time i jeszcze kilku. Pomoglo
rpm -Va zrobione w chroot'cie (jeszcze przed rebootem), a pozniej rpm
--force... Po zrobieniu initrd, skonfigurowaniu lilo i restarcie - zero
klopotow.

Pozdrawiam

Lukasz