alsa i mixer

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Wto, 8 Maj 2001, 12:46:12 CEST

Aha, mam jeszcze jedno pytanko.
Alse mam skompilowaną z .src.rpm - i podczas jakiegos apt-get
zupgradowala się, ale do kernela 2.2 (a mam 2.4).
Wtedy mialem starszą wersję (alsy) i działało, musiałem kompilować nowszą
i teraz mam takie problemy.
Czy taki pakiet z modułami nie powinien wymagać odpowiedniego kernela ?

I jeszcze jedno.
Po pierwszej kompilacji moduły nie chciały się wgrać, modprobe krzyczał,
że mu wersje nie pasują.
No i tak:
[root w deresz root]# uname -a
Linux deresz 2.4.2 #1 Sat Mar 17 03:31:03 UTC 2001 i686 pld
Ale:
[root w deresz root]# cat /usr/include/linux/version.h
#define UTS_RELEASE "2.4.2-6"
(...)

Jak mu szóstkę wyrzuciłem, przekompilowałem jeszcze raz,
to dopiero moduły się wgrały.
kernel i kernel-headers z ftp.
Nie przypuszcam, żeby miało to znaczenie odnośnie działania tej alsy,
to tylko tak przy okazji.

deresz