alsa i mixer

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 8 Maj 2001, 15:40:06 CEST

[wtorek, 08 maj 2001], Leszek A. Szczepanowski napisał(a):

> Wiesz, ja uzywam 2.2 wiec nie moge ci chyba pomoc:(
> Na 2.2 0.9.0b3 dziala bez problemow.

alsa-driver-up-0.9.0beta3-1
kernel-2.2.19-3
aumix-OSS-preserve-settings-2.7-2

wtedy nie działa mi. daje aumix podgłaśnianie i po reboocie głowny Vol
jest na 0. teraz instaluję alsa-utils-0.5.10-2, i mam to:

[root w mephisto root]# alsactl store
alsactl: SND CTL open error: Sound protocol is not compatible

wnioskuję, że to wina starych alsa-utils. możnaby całość przekopilić pod
aktualne 2.2.19?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter