Jak (teraz) zainstalowac PLD?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 9 Maj 2001, 15:01:55 CEST

On Wed, 9 May 2001, "Zagórski, Miłosz" wrote:
> Casami ( podczas ostatnich 3 prób instalacji było ok - chyba własnoręczy
> tocfile ) pakiet setup nie instaluje się jako pierwszy i potem np FHS nie ma
> odpowiednich grup itp
>
> Wywala przy niektórych pakietach że skrypt instalacyjny się nie uruchomił i
> zwrócił kod 0 ( ??? ). Co ciekawe wywala nawet przy pakietach które nie mają
> skryptów.
>
> Jestem trochę zdesperowany bo nie mam czasu na dłubanie. Do jutra ma stać
> system

[ciach]

> mozesz dac jakies konkrety ?
-------------
Konkrety powyzej. To (chyba) jakis problem z rpmlib. Idac za rada
klakiera sciagnalem sobie z cvs-a bootdisk i skompilowalem.
Bylo kilka problemow, np. zabraklo miejsca na bootdisku [1].
Teraz instalacja przebiega prawie [2] bez problemow,
wlasnie skonczylem instalacje i686 z ftp. ;)
[1] To by sie pewnie nadawalo na pld-installer, ale nie jestem
    tam zapisany. Jesli interesuja kogos 'moje boje' z kompilacja
    bootdisk to moge opisac.
[2] Moge pomoc 'desperatom' pragnacym zainstalowac najnowsze PLD,
    opisze to w nastepnym liscie.
pzdr
Stacho Pal