cvs

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 10 Maj 2001, 14:51:58 CEST

On Thu, 10 May 2001, Blues wrote:

> Ja mam też to samo.
> Czasem zdarza się też, że czekanie na cvs lock jest baaaaaardzo dlugie.

Co więcej, commity się mieszają ze sobą w wiadomościach wysyłanych na
listę (ja np. zostałem obarczony "odpowiedzialnością" za zmiany
wprowadzone przez ingloda do man.spec, a ty - za moje zmiany w SOURCES).

--

Roman Werpachowski