Jak (teraz) zainstalowac PLD?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 10 Maj 2001, 15:35:55 CEST

On Thu, 10 May 2001, Sebastian Zagrodzki wrote:
> to ja mam pytanie czym się prowizorka na tym dysku różni od tej z
> aktualnego FTP, bo z tego co pamiętam to prowizorka nie kompilowała się
> z nowym rpmem...
---------------------
Tego to ja nie wiem, nie ja pisalem prowizorke. W kazdym razie udalo
mi sie skompilowac to co jest w cvs/bootdisk i przy pomocy tych dyskietek
mozna zainstalowac to co jest aktualnie na FTP. Stare bootkietki maja
problemy z rozwiazywaniem zaleznosci pomiedzy rpm-ami.
W katalalogu: ftp.venco.com.pl/pub/linux/PLD sa nowe *.img dzieki ktorym
udalo mi sie juz kilka razy bezproblemu zainstalowac najnowsze PLD.
> Ale oczywiście bardzo chętnie ją wystawię na FTP.
Jak sie 'obudzi' anoncvs.pld.org.pl to sproboje dodac kolejne *.img. ;)
pzdr
Stacho Pal