PostgreSQL 7.1 - postgresql.init

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Wto, 15 Maj 2001, 21:06:49 CEST

Witam!

On Tue, 15 May 2001, Paweł Kołodziej wrote:

> malo wniose do dyskusji, ale mi zarowno 7.1 jak i 7.1.1 dziala dobrze (oba
> kompilowane samodzielnie).
>
> Moze zamiast uzywac /etc/rc.d/postgresql uzyl pg_ctl (czy jakos tak --
> przychodzi z postgresem). TYlko podaj mu -D /var/lib/pgsql (czy gdzie tam
> masz baze).

Mój też samodzielnie kompilowany (ale wszystko z cvs pld) i faktycznie po
zastosowaniu pg_ctl do startu chodzi jak miodzio :))))

Trzeba przerobić postgresql.init aby z pg_ctl korzystał.

Dzięki za pomoc!

                                               Pozdrawiam
                                                  Artur