acl

Bonawentura Lus gdzie w wp.pl
Czw, 24 Maj 2001, 22:28:37 CEST

> Good point :)

Ja wiem, jak na razie PLD nie jest stabilne bo trudno go
zainstalowac, a jak ktos ma taka wiedze zeby
zainstalowac i mu swszystko dzialalo, to kazdy jest
stabilny nawet Win 3.111268173687136++ Top speed High
Rewolution aa wer 0.2
--
wyszperane, wygrzebane, znalezione = dla Ciebie
ciekawe informacje chrześcijańskie w internecie