acl

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 23 Maj 2001, 07:40:41 CEST

[Wednesday, 23 May 2001], MarcinG napisał(a):

> Bardzo smieszne.
Juz ktos napisal - na tej liscie rozwiazywane sa problemy. Nie ma
listy pld-wszystko-mi-dziala w pld.org.pl

Postawilem PLD na ponad 20 maszynkach (z czego ok. 10 wpietych przez
SDI). Wiekszosc po postawieniu dziala do dzis (majac po 70-100 dni
uptime'u) praktycznie bezobslugowo.

pozdrawiam
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.