acl

MarcinG marcing w wigor.com.pl
Śro, 23 Maj 2001, 12:06:55 CEST

UNIX in general. A filozofia Apple... "you needn't know". To sie˛ kłuci,
pomimo szeroko zakrojonych prób uczynienia linuxa user friendly.

pomijajac filozofie wszelkiego rodzaju, bo mnie nie interesuja (zwlaszcza
pseudofilofie komputerowe), jeszcze raz pytam o oprogramowanie na Linuksa.

Zreszta... Moja filozofia jest taka: siadam do komputera i mi dziala - jak
nie dziala to jest do D. Jesli uda mi sie zainstalowac Linuksa i bedzie
dzialal jak powinien dzialac system operacyjny i nie bede musial zastanawiac
sie czy cos wpisalem, czy nie, bo to powinno byc tam a nie tam, to bede
spiewal piesni anielskie i odwolam wszystko zle, co o Linuksie powiedzialem.
Wiem, ze PLD zmierza (a przynajmniej mial) do tego aby byc user friendly i
to mi sie podoba, ale jak jest kazdy widzi. Moze Was wkurza to, ze ktos
najezdza na ukochanego Linuksa, ale naprawde nie to bylo moim celem. Uzywam
komputera zawodowo i nie mam czasu, zeby zastanawiac sie nad dziesiecioma
skryptami dziennie, bo nic bym nie zrobil i koniec.
Pozdrawiam
nadal windowsowy chinczyk

...dobry system to latwy system...