acl

MarcinG marcing w wigor.com.pl
Śro, 23 Maj 2001, 13:57:05 CEST

on 23/5/01 13:48, Zagórski, Miłosz at mizagorski w PZU.PL wrote:

> Facet jes´li Ty mówisz z˙e siadasz do np Wingrozy i Ci wszystko działa
> to znaczy z˙e nie wyszedłes´ ponad poziom gierek ( nawet one nie od razu
> działaja˛ )

> Ja siadam do PLD i Innych dystrybucji które wykorzystuje i mi wszystko
> działa.
> ( nie mówie˛ o wste˛pnym konfigurowaniu ).
>

> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

koncze temat, bo to nie ma sensu.
Wyobraz sobie, ze dawno temu wyroslem z gierek. I wyobraz tez sobie, ze
siadam do windowsa i - o zgrozo! - wszystko mi dziala. A gierki w ogole
chodza mi jak zloto.
Jak napisalem wyzej koncze temat, chcialem dowiedziec sie, czy Linuks bedzie
mi przydatny, ale najwidoczniej dalem Wam okazje do dalszej racjonalizacji
uzywania Linuksa. Dziekuje za pomoc i prosze wszystkich o zakonczenie
dyskusji.
Pozdrawiam
NADAL WINDOWSOWY chinczyk

PS
A swoja droga gdzie ktos widzial taki komunikat: cpu not found, skoro nie
uzywacie windowsa? Musze przyzanc, ze ja go nigdy nie widzialem, a win
uzywam naprawde duzo od ladnych paru lat... Ale nie... nie odpisujcie...

...dobry system to latwy system...