acl

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 23 Maj 2001, 14:17:27 CEST

[środa, 23 maj 2001], MarcinG napisał(a):

> A swoja droga gdzie ktos widzial taki komunikat: cpu not found, skoro nie
> uzywacie windowsa? Musze przyzanc, ze ja go nigdy nie widzialem, a win
> uzywam naprawde duzo od ladnych paru lat... Ale nie... nie odpisujcie...

hehehe. i skończyło się na prowoakcji :).

ja powiem jedno - każdy system jest dla kogoś. osobiście np chwalę
bardzo qnxa, ale używam go raczej jako zabawki. to, że ktoś używa
windowsa jego wybór - ja nie mam siły :).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter