Dywagacje o Linuxie (bylo: acl)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 23 Maj 2001, 17:18:48 CEST

On Wed, 23 May 2001, MarcinG wrote:
> ja tez nie mam sily tylko ze do was

SPokojnie.

Kwestią sporną jest tutaj podejście do systemu.
Wbrew temu co twierdzisz nikt tutaj raczej nie uważa Linuxa za system
najlepszy - ma on swoje niedociągnięcia.
Podstawową zaletą tego systemu jest wachlarz możliwości - jeżeli chcesz
troszkę posiedzieć (wbrew pozorom nie tak dużo), poczytać i pogrzebać
możesz zrobić sobie takie cacko, które bedzie chodziło kilka miesięcy bez
wyłączania ze 100% obciążeniem. Spróbuj takie coś zrobić na innych
systemach (no - może Solki..) - o Windach nawet nie wspomnę...
Jak graficzna część będzie wyglądała masz w Linuxie 100% kontrolę. Nie
podaba się KDE? Masz Gnome'a. Albo IceWM'a. Czy inne jeszcze zwierze. Do
wyboru do koloru.
Aplikacje? Są. A że inne niż na innych systemach? Oczywiste, bo to _inny_
system. Racja, że w wielu dziedzinach nie są to kombajny dorównujące
Windzianym (kiedy się doczekamy czegoś klasy M$ Office'a...), ale widaje
mi się, że wystarczają do normalnej pracy. Wiele firm też dostrzega tutaj
możliwości rynku i zaczyna wydawać aplikacje. Ostatnio LabView pod Linuxem
uruchomiłem - nie odbiega od windzianego.

Tak można wymieniać do u....j śmierci, ale nie o to przecież chodzi. To
czy _Tobie_ odpowiada całość to _Ty_ musisz zadecydować. Czy weźmie górę
lenistwo okupione mniejszymi możliwościami, czy też troszeczkę pracy (na
początku), ale za to dostaniesz system taki jak ty chcesz.

Nie wspominam nic o aplikacjach, bo je musisz sam ocenić i wybrać.
mozliwości jest duuuuuuuużo...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"