acl

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 25 Maj 2001, 08:33:40 CEST

On Thu, 24 May 2001, Bonawentura Lus wrote:
>Ja wiem, jak na razie PLD nie jest stabilne bo trudno go
>zainstalowac, a jak ktos ma taka wiedze zeby
>zainstalowac i mu swszystko dzialalo, to kazdy jest
>stabilny nawet Win 3.111268173687136++ Top speed High
>Rewolution aa wer 0.2
Trudno PLD zainstalować ????? Co za bzdury ????????!!!!!??? Czy próbowałeś
chociaż raz ? Bo jeżeli tak, to oznacza, że chyba nie umiesz czytać
:-))) Wystarczy _zupełnie_ niewielka wiedza aby zainstalować PLD. A opisów
jak to zrobić jest już w sieci caaałe mnóstwo. Wystarczy mieć chęci i
umiejętność czytania oraz logicznego myślenia. Najwyraźniej dla niektórych
to za duże wymagania ... :-)))) A poza tym od kiedy trudność instalacji
jest równoznaczna ze stabilnością ??????????
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl