acl

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Pią, 25 Maj 2001, 10:38:03 CEST

> Trudno PLD zainstalować ????? Co za bzdury ????????!!!!!??? Czy próbowałeś
> chociaż raz ? Bo jeżeli tak, to oznacza, że chyba nie umiesz czytać
> :-))) Wystarczy _zupełnie_ niewielka wiedza aby zainstalować PLD.

Hmmmm no coz ostatnio probowalem instalowac iso z 6 maja - robilem wszystko
jak zwykle i...
niemila niespodzinka - system nie startuje

init: auto: not found...  - czy jakos tak

Nie mialem czasu wiec jeszcze nie wiem co to ale nie mowcie mi tu o super
latwosci instalacji.
Nie jest moze ona zbyt skomplikowana ale strasznie niedeterministyczna hehe
w roznych odstepach czasu daje rozne efekty ;-))))

pozdrawiam
milley