acl

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 25 Maj 2001, 11:19:55 CEST

On Fri, 25 May 2001, Dariusz Wlodarczyk wrote:
>Hmmmm no coz ostatnio probowalem instalowac iso z 6 maja - robilem wszystko
>jak zwykle i...
>niemila niespodzinka - system nie startuje
Ja mam jakieś takie starsze iso - chodzące :-)

>init: auto: not found...  - czy jakos tak
A dokładnie jak to brzmi ? Może uda się coś wymyśleć na podstawie pełnego
komunikatu ...

>Nie mialem czasu wiec jeszcze nie wiem co to ale nie mowcie mi tu o super
>latwosci instalacji.
Nikt tu o łatwości nie mówił. Mowa była o wiedzy :-)) A są napisane HOWTO
prowadzące za rączkę krok za krokiem :-) Nawet nie trzeba myśleć -
wystarczy czytać :-)))

>Nie jest moze ona zbyt skomplikowana ale strasznie niedeterministyczna hehe
>w roznych odstepach czasu daje rozne efekty ;-))))
A to już inna bajka, że czasami pojawiają się "felerne" iso, z których
instalacja się nie udaje .....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl