PLD i k7vt (fwd)

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Czw, 1 Lis 2001, 10:48:21 CET

A Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisal(a):

>Eee to to już dawno olałem, już kiedyś pisałem na pld-devel że nie udało
>mi się jeszcze na ani 1 (słownie: jednej) maszynie odpalić ide w module
>posługując się geninitrd z PLD,
Nie wiem co robisz nie tak. Czy próbowałes wyizolować problem:
- czy moduły są dołączone do initrd,
- czy initrd ładuje się podczas startu jądra
- i nie wiem co tam jeszcze.
>więc i tak wkompilowałbym to bezpośrednio w jądro.
Jeśli to jajko jest dedykowane dla Twojego komputera to dołączenie tych
składników do jądra w niczym nie przeszkadza. By jajko dystrybucyjne
ładowało initrd do ramdysku, musisz wkompilować obsługę ramdysku oraz
obsługę romfs, by po załadowaniu systemu już nie korzystać z tych
elementów. Moduły ext2 oraz ide* w Twojej maszynie zostaną załadowane
podczas startu i pozostaną w pamięci aż do zamknięcia systemu.

Grzegorz
--