mutt i s/mime

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Wto, 6 Lis 2001, 17:02:16 CET

We wto, paź 30 2001 o godz. 02:49:17, Jacek Konieczny napisał(a):

> PGP i S/MIME to zupełnie inne protokoły.

nie no - przeciez wiem... tyle ze sam openssl generuje calkiem ladne
mime i raczej nie bylo by wiekszych problemow z implementacja imho.
problem tylko taki, ze /me sie nie zna na tym ;>

> Jak sobie PGP zainstalują to będą mogli. Tak samo jak Ty niemógłbyś
> podpisać wiadomości nie mając PGP/GPG.

osobiscie jeszcze nie widzialem dzialajacej weryfikacji PGP/MIME dla
chocby OE. ale moze malo widzialem...

> Słyszałem o jakimś w sparciu S/MIME w mutt, ale sam tego nie
> szukałem/próbowałem.

hmm - skoro slyszales, to znaczy, ze ktos cos takiego zmajstrowal, bede
musial poszukac... thnx.

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )