Diskless

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Sob, 17 Lis 2001, 17:11:16 CET

[Thursday, 15 November 2001], Stacho Pal napisał(a):

> Witam!
> Czy używa (może) ktoś PLD ze stacjami bezdyskowymi?
> Jeśli tak, to może napisze kilka słów przy pomocy
> jakich metod (ethetboot?) ?? I w jakim pakiecie
ja uzywal RPLD + standardowy bootprom (ja mam akurat AMD PCnet'y)
potem juz normalnie DHCP + NFS

(tylko ze ja mam jadro starsze i nie-dystrybucyjne).

od konca stycznia dziala bezobslugowo ;)

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.