radeonfb - jak zmieniać tryb w którym działa karta?

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 9 Lis 2001, 15:48:20 CET

On Fri, 9 Nov 2001, Roman Werpachowski wrote:

> Używam framebuffera z kernela 2.4.14 dla karty ATI Radeon. Jakimi
> opcjami kernela (tryby w formacie modedb nie działają) zmienić mu
          ^^^^^^^
> rozdzielczość, głębię koloru i częstotliwość odświeżania?

Czyli masz wkompilwane w jądro, tak? Bo jak nie, to nie da się przekazać
modułowi parametrów z tymi infrmacjami, trzeba fbset użyć.
Swoją drogą porawiłem skrypty startowe fbset i console, żeby dobrze
współpracowały ze zmodularyzowanym fb...

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>