lamerskie pytania

habdankshw@tenbit.pl habdankshw w tenbit.pl
Pon, 12 Lis 2001, 15:40:28 CET

Witam!

Instalke PLD ustawilem podcza sinstalacji na English i do teraz mi tak zostalo - nie dzialaja mi Alt-a itp. gdzie mozna to zmienic aby linux byl nie English Linux Distibution a Polish Linux Distibution?

Kiedy startuje X pojawia sie w tle komunikat ze jakis adres hosta jest nie znany i ten komunikat przenosi sie na gnome ktory z uporem maniaka wyswietla kazdorazowo okienko z takimze samym komunikatem?

Kiedy dziala WM pojawia sie w tle ciagle zadanie o biblioteke libthinice*.so - to nie powoduje awarii WM ale jest denerwujace badziewie.

Pozdrawiam, Sevi.