lamerskie pytania

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w inetia.pl
Wto, 13 Lis 2001, 23:08:47 CET

On Tue, 13 Nov 2001, Seweryn Habdank-Wojewodzki wrote:

> [...]

/etc/sysconfig/network

# Set hostname here (only hostname)
HOSTNAME=nazwa.mojego.hosta

# Set domainname here
NISDOMAIN=nazwa.mojej.domeny

Z tego co mi wiadomo /etc/hostname ustawiane jest poprzez powyższy plik, a
nie bezpośredni wpis.

pozdr.

f.s.d.
--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w inetia.pl> ]
[            Linux Registered User #164489 ]