lm_sensors, czy dziala VIA-owcom

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 13 Lis 2001, 22:52:33 CET

Witam!

On Tue, 13 Nov 2001 18:02:46 +0100 (CET)
Filip Kalinski <fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl> wrote:

> No wlasnie, bo mi nawet i2c nie wykrywa szyny, i pupa, lm_sensors nie
> chca dzialac (chipset VIA KT133)

Mnie dziła :) Mam KT133A, ale czasem po załadowaniu wskaźniki się nie
zmieniają, jeszcze nie wiem gdzie leży problem, ale się pojawia raz na 10
odpaleń. A w jajku masz i2c?

Pozdrawiam
      Artur

ps. Mam kernela 2.4.14 ze źródeł

Od 'Deeper and deeper' do 'Music'. Madonna. Greatest Hits vol.2.
http://rozrywka.interia.pl/madonna/